Kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že Kupujícímu odevzdá věc, poskytne digitální obsah/licenci, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo/licenci k ní, a Kupující se zavazuje, že věc/digitální obsah převezme a zaplatí prodávajícímukupní cenu. Zboží odesíláme do 24 hodin od přijetí objednávky, v případě platby při převzetí zboží.Při placení předem zboží odesíláme akonáhle evidujeme platbu.Po odovzdaní objednávky přepravní společnosti dorućenítrvá 1-3 pracovní dny.
4. Ochrana osobních údajů
Informace o ochraně a zpracování osobních údajů jsou uvedeny v části Ochrana osobních údajů. Kupující bere na vědomí, že je povinen prodávajícímu poskytnout osobní údaje ve správné a pravdivé formě a je také povinen informovat prodávajícího o každé změně svých osobních údajů.
5. Ceny
Všechny ceny jsou smluvní. V on-line e-shopu thambun.sk jsou vždy aktuální a platné ceny, v české měně (Kč).
Ceny uvedené u jednotlivých produktů jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit, to se však netýká případných poplatků za dopravné atd.
6. Platba za zboží
Prodávající akceptuje platbu za objednané zboží způsoby, které jsou uvedeny na stránce pod odkazem „Doprava a platba„. Odesláním objednávky vzniká kupujícímu povinnost zaplatit prodávajícímu cenu za objednané zboží.
7. Vrácení zboží – Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu
Ve smysluustanovení§7zákona oochraně spotřebitelepři prodejizboží neboposkytování služebnazákladě smlouvyuzavřenéna dálku nebosmlouvy uzavřenémimo obchodní prostoryprodávajícíhoao změněněkterých zákonů(zákonč.102/2014Sb.)Má kupujícíprávoodtaktouzavřenésmlouvy odstoupitbez uvedení důvodudo14dnů odedne převzetízboží nebooduzavření smlouvy o poskytnutíslužby, nášobchodale poskytujelhůtu30dní.
Kupujícímůže uplatnitprávo na odstoupenísmlouvyvpísemné forměodeslánímvyplněného„Formulářenaodstoupeníodsmlouvy„,atopoštounaadresuprodávajícího neboemailemnainfo@thambun.sk.Formulářjedostupnýtu.Právonaodstoupeníodsmlouvylze uplatnitodeslánímoznámení o odstoupeníod smlouvynejpozdějivposlední den30denní lhůty.
Pokud se vyskytne u zakoupeného zboží vada, kupující má právo reklamace. Pro správné posouzení je nutné, aby bylo reklamované zboží čistý, kompletní a v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Kupující je povinen při používání zboží dodržovat kromě obecně známých pravidel, rovněž podmínky stanovené pro používání zboží v záručním listě nebo v návodu k použití, užívat a ošetřovat zboží v souladu s jeho přirozenou životností.
LHŮTY NA UPLATNĚNÍ REKLAMACÍ
Prodávající odpovídá za vady zboží po dobu 24 měsíců od převzetí věci kupujícím, pokud na zboží, jeho obalu nebo v záručním listě není uvedena záruční doba delší. Pokud je reklamace vyřízena opravou, prodlužuje se záruční doba po dobu od uplatnění reklamace do dne, kdy je spotřebitel povinen po skončení opravy si zboží převzít, a to i v případě, že tak neučinil. Pokud je reklamace vyřízena výměnou zboží za zboží nové, běží nová záruční doba ode dne, kdy bylo zboží předán, resp. zaslán kupujícímu. Pokud není reklamace vadného zboží uplatněna v záruční době, právo z odpovědnosti za vadu zaniká. Kupující bude po vyřízení reklamace informován osobně, telefonicky nebo e-mailem.
POSTUP REKLAMACE PRODUKTU
Záměr reklamovat zboží oznámí kupující prodávajícímu prostřednictvím formuláře „Reklamace“, který se nachází ve spodní části stránky v sekci zákaznický servis. Následně nám reklamované zboží zašle.
Zbožízasílejtenaadresu:
Boris Alberty
A. Bernoláka 6
962 12 Detva
9. Alternativní řešenísporů
1. Nakupující má právo požádat prodávajícího o nápravu v případě, že má pocit, že prodávající porušil jeho práva nebo nevyřídil reklamaci ke spokojenosti spotřebitele. Pokud prodávající na jeho žádost o nápravu porušení jeho spotřebitelských práv odpověděl zamítavě, případně na jeho žádost neodpověděl více než 30 dní spotřebitel může podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt ARS) podle zákona 391/2015 Sb . o alternativním řešení sporů.
2. Podle §3 zákona 391/2015 Sb. jsou ARS subjekty orgány a oprávněné právnické osoby. Mezi subjekty ARS má spotřebitel právo volby. Seznam subjektů alternativního řešení sporů je možné najít na stránce Ministerstva hospodářství SR http://www.mhsr.sk/. Na uvedené stránce jsou zveřejněny i další důležité informace o alternativním řešení sporů pro spotřebitele.
3. V případě prodeje zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího má spotřebitel také právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu (e-mailem na info@thambun.sk), pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu ARS.
4. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 zákona č. 391/2015 CFU za pomoci k tomu určené platformy (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) nebo formuláře, jehož vzor tvoří přílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení ARS, maximálně však do výše 5 EUR s DPH. Pokud jsou na ARS příslušné několik subjektů, právo volby, kterému z nich podá návrh, má spotřebitel. Kromě ARS má spotřebitel právo obrátit se na věcně a místně příslušný obecný nebo rozhodčí soud.
Závěrečná ustanovení
Na vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se vztahují příslušná ustanovení zákonů SR – Občanského zákoníku, Zákona, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickém obchodu a o změně a doplnění zákona č. 128/2002 Z.z. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele a o změně některých zákonů, ve znění zákona č. 284/2002 Z.z. ve znění pozdějších předpisů a Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti mezi prodávajícím a kupujícím uzavřením kupní smlouvy.